Hör av dig till vår kundservice

Tänk på att support och felanmälan i första hand hanteras av din tjänsteleverantör. För övriga frågor kring vårt fibernät kan du höra av dig hit.

Öppettider

Telefon
Måndag-fredag 9–12
Fr.o.m. 1/12-24
Besök
Måndag-torsdag10-12
Övriga tider gäller tidsbokning

Kontaktperson
Mikael Berzelius

010-353 32 53

bredband@torsnet.se

Har du problem med dina fibertjänster?

Kontakta i första hand din tjänsteleverantör. Om problemen fortsätter, kontakta oss på 010-353 32 53

E-post
bredband@torsnet.se

Anmäl flytt

Din fiberanslutning till villan/fastigheten kan inte flyttas. Däremot kan de tjänster du valt för TV, telefoni och internet flytta med dig eller sägas upp. Kontakta din tjänsteleverantör för att flytta eller säga upp tjänsten.

Efteranmälningspris (Gäller etapp 1, 2 och 5)